zaterdag 14 februari 2015

Vol leven

Weer een hele tijd geleden dat ik een blogje schreef maar het is dan ook druk druk druk. Diegene die me ook volgen op facebook zien dat er veel foto's verschijnen daar en dat komt omdat de kinderen zeer gemotiveerd zijn. Ze willen niets anders dan 'werken' en leren. Ik krijg ze amper van de tafel en dat wil zeggen dat ik dus ook continu bezig ben met hen. Verbeteren, uitleggen, samen dingen doen, ... Ondertussen wil Victor ook graag mee doen en ik heb nog een huishouden (jammer genoeg geen kaboutertjes die dat voor mij doen).

Toch  heb ik nog een heel klein beetje vrije tijd gevonden en die besteed ik nu aan volleven.be (ja ja ga maar kijken op die site). Vol leven werd opgericht door een dame die ik tegen kwam in een thuisonderwijsgroep op facebook. Ze zocht mensen die mee wilden werken aan de site en daar ik graag schrijf heb ik me er maar op gesmeten. Volleven.be is een site over bewust anders leven. Bewust gaan nadenken over de dingen die je doet. Zoals de opvoeding van je kinderen, hun onderwijs maar ook hoe je dingen aan pakt in je leven.
Dit sprak me helemaal aan met mijn dragen, melkvrij eten, wasbare luiers, natuurlijk ouderschap, thuisonderwijs, enzovoort enzovoort (jullie kennen me ondertussen wel). Sinds ik bewuster ging nadenken over alles heb ik echt het gevoel dat ik dicht bij mezelf blijf waardoor ik ook veel ontspannender en gelukkiger door het leven ga.
Dus schreef ik al een eerste tekst die je hier kan lezen over heftige emoties bij kleine kinderen.

De site gaat viraal vanaf 14 februari om 00:00 uur (NU dus) en ik wil jullie dan zeker ook niet tegenhouden om een kijkje te gaan nemen. Er zullen allerhande leuke artikels, ervaringen, reviews, recepten, ... op verschijnen. Je gaat de site zien groeien tot een mooi online magazine met een continue stroom aan informatie.

Veel leesgenot daar en ik hoop snel weer wat meer tijd vrij te kunnen maken voor mijn eigen blog, maar wie me op dit moment wil volgen kan beter op facebook gaan kijken, hoewel ik beloof mijn best te doen snel weer te bloggen!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi artikel!!

    En als ik ooit een kaboutertje tegenkom grijp ik hem bij zijn pinnemuts en zet hem op de trein richting jullie xxx

    BeantwoordenVerwijderen